Zynp27M Sedadvc Merhaba ben ilk oglumda bebekler için olan sleppy ıslak mendilini kullanmıştım fakat önce suya batırır o içindeki deterjanı aldırır öyle silerdim totosunu
Zynp27M Burcu-2634 Bende ilk oglumda kullanmistim onları baby turvo hariç molfixi bı deneyeceğim çok fazla öneren olmuş
Burcu-2634 Zynp27M Molfix valla candır hem geniş sleppy 3 5 numara Molfix 3 e yakın malum fiyat artıyor numara artınca ve miktarı azalıyor
Beyzasaree Meyranas bende kızımı bimin beziyle büyüttüm ikinciye hamileyim yine ondan devam edicem bimin bezinide üreten firma büyük bir firma zaten ☺️
Zynp27M miamom Evet o da çok öneriliyor ama primaya başlayan bebeklerin totusu farklı bir marka kullanınca mutlaka pişik yapiyor diyorlar sürekli yeni doğan doneminde alabilirim ancak malum Prima fiyatları 1 2 ay içinde pişik yapmasjndan korkuyorum
Zynp27M Bh05 İlk 3 ayda bebek güzel kilo alırsa 1 numara büyütüyoruz ztn bezleri stok için bebek 4 aylık olunca yapılabilir diye düşünüyorum gelen fikirler de o yönde
Zynp27M Mucizeayla bende öyle yapmıştım ilk bebegim srn prematüre doğmuştu prima kullanmıştım ama şuan malum fiyatlardan dolayı ben onlemden çok memnun kalmıştım birde ama şuan yeni doğan bebekler daha hasas oluyor o yüzden bende tam olarak bilmiyorum açıkçası
Sena-cy00 Zynp27M Benim kızım doğdu doğalı Sleepy kullanıyor, ilk 6 ay Sleepy bio natural (açık mavi olanı) kullandı, 6 aydan sonra Sleepy natural yeşil olanı kullandık..
Nesli46 Zynp27M kızımda sleepy kullanmıştım yenidoğan döneminde çok sızıntı yapmıştı şimdi oğluma molfix aldım😇
Zeh-ra Ben iki paket sleepy bir paket de ne olur ne olmaz diye baby turco aldım. Sorun olursa değiştireceğim. Büyüdükçe molfixe geçmeyi düşünüyorum. Bu sleepy ve baby turco büyüdükçe taşırma yapabiliyormuş