Ben bir iki bez markası kullandım ama aklımdaki hep molfixdi öncekilere de fırsat verdim fakat tasma yaptı. Molfix ten gayet memnunum mavi renkli olanı kullanıyorum. Hatta 2 numara stok yapmıştım. Şuan elimde 63 adet kaldı. Alan olursa yardımcı olurum.