Ozlembi NKaratk melisa veya melis arasında gidiyorum aslında eşim garip ayçayı bugün söyledim yok dedi yani bende anlamadım ne yapıcamı 3 hafta kaldı her an gelebilirde riskli gebelik yatıcaksın dedi dr bakalım ne olucak ismi
Ozlembi Zeynepkrkytlli evet güzel değil benim işimi niye zorlaştırıyorlar anlamıyorum bence beni zor duruma sokan eşim bişey beğenmiyor kaç ay aden olsun dedim 3 anlamı var sonra erkeklere konulduğunu öğrendim söyledim eşime heh tmm olmaz aden dedi ne olsun diyorum düşüncem diyo 35 hafta oldu düşünmesi
Zeynepkrkytlli Ozlembi 😂 Aynılarını biz de yaşadık biz zumraya karar verdik inşallah siz de bı an önce bulursunuz
Nur1020 Kimin ne dediğine Bence takılma Herkes her şey der eşinle sen ne düşünüyorsun O önemli Biz de Defne Hüma ve Defne Ela arasında kararsız beğenirseniz düşünebilirsiniz bunları da
Emrhn Ozlembi ben de en başlarda aden ve alin istemiştim daha sonra başak ve ılgın arasında kaldık bizim tercihimiz ılgın oldu bana çok kibar geliyor
ercankorcak Bende senin gibiyim isim konusunda çok kararsısızm❤️ Ecrin ada❤️ veya İkra🌸 duşünüyorum 🤔
Ozlembi ercankorcak ecrinin anlamı doğru anlam değil diye oludum allahın hediyesiydi sanırım öyle değilmiş
Ozlembi NGold lina 2023 24 yılında en cok konulan isim bizde ilk düşündük sonra bi baktım sitede bi benim ismim lina değil diye bilirim:) offff cok zor ya
Ozlembi Zeynepkrkytlli inşallah tek istediğim bu :) zümrada hoş aslında ama eşimde ne istiyor bilmiyorum lavin dedi dün ben beğenmedim
ercankorcak Ozlembi ona bakılırsa isimlerin hemen hemen bazıları anlamları farklı yanliş 🤔 isim konusunda bunun için çok kararsızım ecrini çok araştırdım bazıları doğru diyor bazıları anlamı güzel diyor bilemedim
Sena-cy00 Ozlembi 2 hafta sonra 1 yaşına gircek kızım var adını Ahsen koyduk hem de Kur’an da en güzel anlamında.. Hem isim hem anlamı çok hoşumuza gitti eşimle 🌸🌸🌸 @minnos1mom @Betul7272
Ozlembi Sena-cy00 evet güzel isim bu da samimi akrabamızın ismi ben hanede hane dışında yakın isimde istemem belkide bu yüzden de zorlanıyorum
OzgeeeeTml Ozlembi bir yerde Lavin ismini koyulmaması gereken ismiler arasında görmüştüm anlamından dolayı