34+2 oldum, bugün hastaneye gittim gün verilmedi ama çok sevdiğim bir doktorum var 24 haziranda ben nöbetçiyim o güne yazarız seni dedi , aniden böyle her hücrem ağrımaya başlıyor etlerim kollarım bacaklarım herryerisim . İnanılmaz ağırlaştım resmen göbek deliğim tersine dönecek 😂 kıyafetleri falan da ayarlamadım öylece yıkayıp koyldum ne de olsa çok var diye 🤪🤯 bayram öncesi de alırız bayramda da sakin oluyor istersen o zaman yatıralım dedi ama ikizler burcu olmaması için 39 u beklemek istiyorum 😂