Busaltun Rynryn sancıları nasıl anlıyosunuz ben 36 ya yaklaştım hiç ağrı sızı sancı yok gelmek mi istemiyor galiba içerisi iyi 🥲
Rynryn Busaltun benim ikinci hamileliğim oğlumda bende hiç sancı çekmemiştim doğumda bile aşırı sancı hissetmedim ama bu baya kendini belli ediyo adet sancısına benziyo
Busaltun hellomama ikizler burcu olmaması için eşimden geleni yapan ben ve senin bu yorumun hahahaha 😂😂😂 asla istemiyorum ikizler burcu olmasını ya nefret ederim
hellomama Busaltun ay benimde eşim ikizler burcu aynı evde iki ikizlere tahammül edebilir miyim bilmiyorum 😂 bi de sağolsun travmam olmuş olan bir ikizler burcu iş arkadaşım vardı sırf o yüzden istemiyorum galiba 😂😂
Rynryn Busaltun nasıl bi burç bu ikizler tandıdığım kimse yok herkes öcü gibi görüyo bende tırsıyorum normalde yengeç gözüküyo doğum ama benim kızım aceleci sanmıyorum bekliyeceğini
Gulyldrm_44 Lavinya21 aynı durumdayız artı nefes daralması ve sıcak basması oluyor. Sanki her dk doğuracak gibiyim
Lavinya21 Gulyldrm_44 sıcak basması bende de çok oluyor ya kapı pencere açık yatıyorum eşim benim yüzümden sürekli hasta bu sefer
Eme2 Lavinya21 hazırlıklar tam bitmedi. Ama yatış pozisyonunda zorlanıyorum dönerken vs. Bı de geceleri huzursuz bacak sendromu var fena😢
Gulyldrm_44 Lavinya21 Günlük duş alıyorum. Buzlukta buz soğuk su soda vs içiyorum. Cam vantilatör açık oluyor yine de bana mısın demiyor. Ben de şaştım kaldım vallaha😂😂🙈
Gulyldrm_44 Lavinya21 Aynen vallaha öyle. Ya da doğurduktan sonra deniz kum güneşli tatil yapmamız lazım ama o da mümkün değil😂😂
125558 Lavinya21 hiç ağrım yok uykusuzlukta çekmiyorum ama bebişimin suyu azaldığı için gelişimi kilo alımı durdu ona bir şey olacak diye her an korkuyla yaşıyorum 😔
Ndevpelin Lavinya21 ben hayatımda terlemediğim kadar terliyorum son iki haftadır gece uyurken atlet giymeden sakın uyumayın ben pek dikkat etmedim
Ozgednc Lavinya21 benimde öyle 1 haftadır dün gece çok terlemisim hatta eşime de dedim sabah. Bende çok terledim diyo hadi ben hamileyim sana noluyo dedim sen karnında taşıyorsun ben beynimde taşıyorum diyo 😁
Lavinya21 Ndevpelin yok zaten atletle uyuyorum ben çok terlersem gece kalkıp değiştiriyorum yapış yapış oluyorum yoksa
Lavinya21 125558 korkma balım Allahin izniyle hiç birşey olmaz benim teyzem 34. Haftasında doğurdu bebeği hemen eve getirdi çok sağlıklıydı seninde Rabbim sana bağışlasın inşAllah az kaldı gelmesine ❣️