Lavinya21 şükür geceleri uyuyabiliyorum bel ağrım kasilmam çok yokta halsizlik var üzerimde genel anlamda bir de biraz çatı ağrısı yaşıyorum onun dışında iyiyim 34+2 yim 37 de doğum olacak Allah nasıp ederse ve oğlum hala isimsiz 😁 bu arada eşyalar yıkandı utulendi ama hastahane çantası hala hazır değil yarın hazırlarım büyük ihtimalle 🥰