Lavinyam06 yok hayır. Genetikteki doktor adın doğumcunun inisiyatifine kalmış isterse kullandırır dedi. Sonucu doktoruma attım testlerde sorun gözükmüyor dedi sonra hamile kaldım. Düşüklerin sebebi muhtemelen bu değildir ama homozigot olduğu için tedbiren kullandıracağım dedi. Hem oksapar verdi hem corasprin. İlk defa bu haftalara geldim zaten. Öncekilerde hep bi lekelenme vardı şu an hiçbir şey yok. Bilmiyorum belki sebep pıhtılaşmaydı belki gerçekten sağlıksızdı diğerleri. Nasip kısmet 🤷♀️