Srp53 doktorumla görüşmedim sonuç için bu hafta görüşeceğim, ben tahlillerden hastane sitesinden gördüm genetik ordan görebilirsin çıktığı demişti, orda bi kağıt üzerinde yorumlar bölümünde 4g 4g ile yüksek risklidir yazıyordu, homozigot tromboz yönünde yüksek risklidir yazınca merak ettim, acaba ne diye , belki siz de biliodursunuz diye sormak istedim