Srp53 Lavinyam06 ilklerde zaten oluyor böyle sıkıntılar ya dert etmeyin genetikte de bir şey çıkmaz inşallah Allah bekleyen isteyen herkese nasip etsin 🤲
Kzncbsra Brcun56 ilk gebeligim dusukle sonlandi 2 geveligim de ogrendigim andan itibaren ecopirin kullandim doguma kadar suan tekrar hamileyim ve ogrendigim andan itibaren igneye basladik .
Lavinyam06 Demtserkan ilk gebelik miydi ilk düşüğünüz mü 🥺😔 kromozom analizi verdiniz mi onun sonucu ne geldi esinizde yaptırdı mi ? Kaçıncı haftada kaybettiniz bebeğinizi
Demtserkan Lavinyam06 2 düşük yaşadım kürtaj oldum, eşim de verdi 10 tüp kan verdim, hepsi temiz çıktı
Lavinyam06 Demtserkan pai-1 4g 4g etkiliyor olabilir mi ? Tekrarlayan düşüklere sebep olur yazıyor nette çünkü. Kan sulandırıcı iğne kullanmış mıydınız gebeliklerinizde
Lavinyam06 Demtserkan aptt ne oluyor peki bende kürtaj olmadan bir gün önce kanda bakmış doktor 25 çıkmış referans aralığında yani normal yazıyor
Demtserkan Lavinyam06 kan ile ilgili pıhtılaşma ile ilgili, nette google öle yazıyor, benim ki normal deil düşük,
Lavinyam06 Demtserkan paı-1 4g/4g sonucunuza doktor ne söyledi peki tekrar hamile kaldığınızda kan sulandırıcı kullanırız dedi mi
Demtserkan Lavinyam06 dahaca gitmedim kadın doğum doktoru na göstermedim o sonucları, çıkan sonuç ları toplayıp iyi bi doktora göstermem lazım,
Lavinyam06 Demtserkan benim 1.5 sene sonra olmuştu gebeliğim polikistik over var bende ilk gebeliğimdi kalp atışları durdu 😔 Aslında ilk düşükte bakmıyorlarmış öyle söylediler ama ben rica ettim zor elde ettiğim için gebeliği ikincisinde de aynı sorunu yaşamamak adına Öylelikte test verdim ama daha kromozom analizi çıkmadı eşimle verdiğim sadece pıhtılaşma testi çıkmış işte onda da sadece Paı-1 4g/4g diğerlerinin hepsinde normal yazıyor Bu yüzden mi kalbi durdu onu düşünüyorum Daha sonuçlar tam çıkmadığı için de doktora da gidemedim … Ama bu şekilde başına gelenler hep kan sulandırıcı iğne yada hap kullanmış sanırım Belki de sebebi budur
Demtserkan Yani şöyle aslında, hematoloji doktoruna gittim genetik kromozm ne kdar test varsa verdim 10 tüp kan o temiz dedi , prof. A gittim bide, iyi dedi , şimdi kadın doğum doktoru na gitcem o sonuclarla