Ben de absürt yabancı hiç duyulmamış isimler seviyorum. Önerilerimi duyunca aile üyeleri şok olacaklar😂 ama baba ve annenin ne düşündüğü en önemlisi. Yine de o bizim çocuğumuz, baikalarının torunu, başkalarının yeğeni. Öneri vermek düşüncelerini söylemek istemeleri hakları. Son karar sizin🙏🏻