Busranurkura Momybaby ismin analizine de bakın mesela ben asel mila koyarken aseller çok yaramaz oluyorlar ona göre dediler inanmadım baş edemiyorum kızımı 5 erkek çocuğuna bedel öğretmenleri kolaylık diliyor bana 😂
amayinedeiyiilerledim Momybaby onu bende aldım🙄 ama fikrimden vazgeçmedim. Herkes doğursun koysun bana kimse karışamaz. Çok heves ettiğim bi isim ve Allah’ın izniyle vazgeçmeyeceğim 🙂 umarım bebeğim de ilerde beğenir🥰☺️ tek önemli olan ismini sevmesi gereken bebeğim😌
Aysegul166 Momybaby banada böyle söylüyolar kimse beğenmiyo kaynanamda değiltirelim diye çok uğraştı hayır biz koyduk biz beğendik diyoruz hep herkes kendi işine baksın sende kafana takma ağzı olan konuşuyo
Serfgm_11 aysegul1122 Şey o muhtemelen oğlundan ayşegülün annesinin adı ne alaka koysam senin adını koyarım demesini beklemiş bence 😀
Serfgm_11 Momybaby şey deseniz. Anne ya düşündüm de acaba senin adını mı koysak falan deseniz ne der acaba merak ettim
Lenay223 Momybaby ona söylemeyin eşinizle karar verin bu kadar basit onun beğenmesine zaten gerek yok