Momybaby insanlar bir garip. Takmayın. Hele bunun doğumdan snr sı var ki aman aman. 🙄
Bir de insan lohusa olunca daha kötü oluyor tabi. Benim ailem ve eşimin ailesi uzakta olmasına rağmen telefondan karışmaya çalışıyorlardı. Hiç sallamayın.
Burada önemli olan önce siz snr bebeğiniz. Siz mutlu iseniz bebeğiniz de mutlu, siz mutlu iseniz eşiniz de eviniz de mutlu. Böyle düşününün.
Size en güzel tavsiyem: CANINIZ NE İSTİYORSA ONU YAPIN.
Ben bu tavsiyeye tutunup 3 yaşına kadar geldim. (Yoksa saçma sapan bir sürü şey söylendi. He he dedim geçtim)
Önemli olan sizsiniz. Bir daha ne siz ne bebeğiniz aynı yaşta, aynı günlerde, aynı şeyleri yaşayamayacaksınız. Keyfini çıkarın 😌🥰