Mine09 Haticeburak06 ben gecen sene normal muayene icin gitmistim aciklik var dediler bebek kanala girdigi icin acil sezeryana alindim😅 suyum hic biseyim gelmemisti tuhaf oldu
Bibis Mine09 sizmi sezeryan istediniz ? Normal şartlarda bu durumda birinin acil aezeryanlık hiç bir durumu yok .
Aysegul166 Haticeburak06 şuan herkes senin doğurmanı bekliyor bence 😂 sıcak suya oturdun mu açılman hızlı ilerler belki
Haticeburak06 Aysegul166 😂😂bende öyle hissediyorum.Oturdum ama o zmn açıklık 1cmdi yine denerim bu sefer daha çok etki eder belki
Beybun_29 Haticeburak06 kese tamamen patlayıp boşalınca daha hızlı oluyor sanırım 🙈 yürüyüş yap iş yap ben o gece komple ev silip süpürmustum herşeyden habersiz daha erken diyerek 🙈 merdiven in çık bu şekil yapın diolar ama bilemiom ben saadece ev işi yaptım
Aliye35 Beybun_29 Bütün evin işini bitirdim. Hâlâ doguramadim yaaa. Glaiba vakti değil. 🙄 Biraz daha baskı arttı ama ne nişan var ne su. İki üç kere sancı girdi.
Beybun_29 Haticeburak06 sanırım buda sans nasip işi genelde evde yatan insandım üç günde bir dip köşe silme yürüyus yapmiom diye doguramazsin dediler valla erken doğumdan kıl payı kurtuldum ve 37+4 te üç saatte doğurdum 🙈🙈 tamamen vücut ile alakalı sanırım açılmam çok hızlı ilerleri
Momunddad Haticeburak06 kaç ml peki benim 28 olması gerekirken 15 ml 2 cm açıklık var bu hafta bekleniyor
Betul-97 Haticeburak06 Ayy herhalde bugün yarın doğum var inşallah kazasız belasız acısız dikişsiz bir doğumun olur. Sürekli gönderilerine bakıyorum doğurdun mu diye beni de stres ettin🤭🤭
Betul-97 Haticeburak06 Ne güzel ama değil mi seninle heyecanlanan insanlar, seninle bekleyenler yanında birilerini görmek manevi olarak bir güç verir. Benim doğumum da ağustos başı bu uygulamayı kapatmazsan sende beni beklersin 🤭🤭