Betul-97 Haticeburak06 Ne güzel ama değil mi seninle heyecanlanan insanlar, seninle bekleyenler yanında birilerini görmek manevi olarak bir güç verir. Benim doğumum da ağustos başı bu uygulamayı kapatmazsan sende beni beklersin 🤭🤭
Aliye35 Haticeburak06 Valla bende seni bekliyorum. Yürü birşeyler yap doğur. Bende arkandan geliyorum.😂😂 37+4
Beybun_29 Uffu bebiş 3100 dediler ama verdikleri kağıda doğum kağıdına 2900 yazdılar doğumda su ve ödemeden dolayı bebek şişiyormus yani 2900 kilosu boyu 48 cm di 37+4 te doğdu gazı bazen oluyor ama ciddi değil şuan sadece kucak isteyen bunun için ağlayan bebek yani bacağım da olur omuzumda olur illa temas halinde olacak ilk iki üç gün küçük düzey sarılık oldu ama bol bol emzirerek ve doktor isteği ile az miktarda mama kullanarak toparladı doğumdan yedi gün sonra kilosu 3200 oldu şükür sarılı geçti şuan 12 günlük
Bibis Mine09 sizmi sezeryan istediniz ? Normal şartlarda bu durumda birinin acil aezeryanlık hiç bir durumu yok .
Mine09 Bibis ben sezeryan istemedim bebek kanala girmisti ve karnimda daha cok kalirsa olebilir dedi doktorlar, suni sanci verilmesine ragmen 1 gun bekledik ve bi turlu gelmedi acil sezeryana alindim oyle.
Mine09 Bibis yani siz bilemezsiniz acil bir durumluk olup olmadigini bilip bilmeden yargilamayin, ben dogurmak istemedim ilk basta gelecek hafta gelirsen gec kalmis olabilirsin dedi doktor bu durumda ben bebegimin sagligini daha cok dusunmek zorundayim 👍🏻
Kocagoznurrrr27 Haticeburak06 Doğurduğunu görmek istiyorum artık 😂 sıcak su torbası koy beline inanılmaz etki ediyor bak gör dene derim 😂 hatta ısrarla dene arkadaşım 2 güne dogurmazsan bende Ayşe değilim
Haticeburak06 Kocagoznurrrr27 ayyy tamam kuzum yapıcam şimdi Bide sormak istediğim biiey var doktorum nişan çoğalınca gel dedi ben bu sabah gittim tuvalete afedersin iç çamaşırımı dolduracak kadar kahverengi nişan geldi sence gitmelimiyim açıklık ilerlediğinden dolayımı geliyodur💗
Kocagoznurrrr27 Aliye35 Ooooh hadi bakalım 😂 benim doğum temmuza ben biraz geç gelicem arkanızdan ama olsun
Haticeburak06 Aliye35 ya 3 cm açıklık var doktor nişan gelince ve çoğalınca gel dedi Nişan zaten ara ara geliypdu ama bugün baya çoağldı gitsemmi boşunamı gitmiş olurum bilemedim
Selma2412- Haticeburak06 kanama seklınde mi oluyor canım nişan . Benim sabaha karşı lekelenme gibi oldu acile gittim hemen doktor alttan muayene etti 1 cm açıklık var dedi ama sağa sola karıştırdı parmaklarını ağrın artabilir takip et dedi 40+2 yim ben . Nişandan dolayı olabilir bu kanama dedi ultrasonda bir sıkıntı görmedi ama hala devam ediyo adet oluyormuşum gibi suan lekelenme gibi değil kanama gibi ıkı kere küçük küçük parça geldi suan aynı kanama gibi takip ediyorum belime ve kasıklarıma da ara ara şiddetli bi ağrı giriyo çıkıyo kemik ağrılarımı söylemiyorum bile çok acıyor alt kemikler. Meryem ana otu suya koymayı denedin mi canım 3 cm açıklığın var ya
Kocagoznurrrr27 Haticeburak06 Açıklığın ilerliyordur kuzum . Ama bana kalirsa bugun daha bekle belki sancın başlayacak gece . Ya da gün içinde hiç telaş yapma hareket halinde ol yürü evin içinde sancını başlatsan mükemmel olur . Daha hızlı açılman olur kuzenim sıcak uygulama yaptı beline sancısını baslattı 4 cm kadar evde sancı çekti 5 bucuk yatıs 8 de dogum gerceklesti seninde su gibi bir doğumun olur inşAllahhhh🤲🏼
Haticeburak06 Kocagoznurrrr27 allah razı olsun ya🥺 bende sıcak duştan çıktım sıcak suya oturdum şimdi sıcak su torbası koycam belime
Haticeburak06 Kocagoznurrrr27 beklemeyi bi yandanda şundan dolayı istemiyorum devlet hastanesine gidiyorum doktorum 4e kadar hastanede ona gözikyim dedim bilemedim dün göründüm aslında ama nişan çoağldıya ondan🫤
Haticeburak06 Selma2412- eşime bugün aldırıcam canım Sarı akıntıyla beraber kahverengi akıntı geliyor
Selma2412- Haticeburak06 benim bayaga kanama seklınde geliyor ya anlamadım kendi doktoruma da görünmedim daha endişeliyim. Sancın var mı senin bazıları sancıyla koyun suya diyorlar benim 1 cm açıklık var kasıklarıma çok şiddetli ağrılar giriyor nefesimi kesiyor bende koysam mı acaba açıklığı artırır mı dersin
Kocagoznurrrr27 Haticeburak06 Haber et bize durumundan sakin kal ☺️ çok iyi olucak herşeyy böyle düşün tatlı bebeğine kavuşacaksın kollarında olucak sağlıkla gelsin🌸 sıcak kompleks iyi gelicek ben inanıyorum . Sancın gelirse de yürü otur yere doğru çömel
Selbi777 Selma2412- Bence sizin doğum başlamış, arkadaşımın doğumu da aynı sizin gibi kanama ile başladı , hayırlısı bakalım ❤️