ilaydagur canım valla çok kötü değil kafanı oraya verme yapılırken yeter. İlk muayene çok acıtıyor sonrasında artık alışıyosun.
Doktor eldiven takıp karnımıza sürdğü jeli parmağına sürüyor sonra bebeğin kafasının olduğu yere kadar ittiriyior elini döndürüyor sonra çıkarıyor bu kadar😂