Minikprensinannesiiiii sacmalamakizim amin canım inşallah hepimiz sağlık lı bir şekilde kucağımıza alırız
sacmalamakizim emel16 Öyle bir sorun yaşamadım canım son dönemler de hiç nefes alamicaz hemen yorulacaz ama 😄
sacmalamakizim bhtrolcay İkizimi buldum sanki 😂 özellikle tuzlayıp yiyorum hatta geceleri de yiyorum, ama kilo almamışım buna ayrıca sevindim 🤭
bhtrolcay sacmalamakizim afiyet bal olsun bende öyleyim yanında da peynirde iyi gidiyor canım😅 yaa bu akşam yemekleri için fikrin varmı napıcaz böyle 😄😄
Belirsizz sacmalamakizim bende 8 haftalık 6 günlük:) bende şuana kadar 1 kilo almışım ama zor tutuyorum kendimi iştahım çok açıldı
sacmalamakizim Makbule_ Ben bile hiç kusmama rağmen bulantım oluyor, hatta bazı sabahlar çok kötü uyanıyorum anlıyorum su içsem çıkarıcam, o yüzden bulantı kusma çok kötü sizi biraz anlıyorum. 🤭
Ella06 Makbule_ 24 yaşında ilk gebeliğimdi çocukça bir özentiydi sanırım bulantıyı birşey zannetmişim o zaman. hamilelik= bulantı gibi düşünmüşüm sanırım😂😂 şimdi yaş 35 anlıyorsun Allah’ın sana ne güzel bir hamilelik sunduğunu☺️🙏
emel16 Gamzeeadnx bene henüz duymadım doktorum 7. Haftalarda duyabiliriz dedi. 5+3 de keseyi gördük bi sonraki randevum 6+6 da umarım duyarım kalp atışını
FatmaB_ emel16 benimde öyle oldu 5+2 de keseyi gördük. Bu cumartesi kontrolüm var 6+3 olucaz inşallah bebeği görürüz. İlk gebeliğim de 5+3 de bebeği bembeyaz görmüştük şimdi sadece kese görünce korktum biraz.
Minikprensinannesiiiii Safiye12 sürekli değil ama 1 tane alıyorum canım bulantım çok olmasın diye ilaca da alıştırmak istemiyorum bünyemi ama bulantı da geldi miydi tam geliyor mesela bugün yemek yedim baktım bulantı geliyor iki tane içtim ama yine de ona rağmen kustum bazen çok iyi rahatlatıyor bazen de pek etkisi olmuyor
Musel sacmalamakizim aaa bendee öyle sabah erkenden kalkıyorum öğleden sonra 5-6 gibi bi başlıyorum 12 ye kadar ara ara uyuyorum sonra zaten tamamen uyuyorum oğlumda böyle değildim uyumazdım pek ama bu sefer hem halsizlik hem uyku var
sacmalamakizim Musel Ya bende akşamları çarpıntı halsizlik oluyor uyku hali de işte erken uyumak istiyorum dayanamıyorum. 🤣 bazen gece uyanıyorum erken uyanmazsam gece de tuzlu domates yiyorum. 🤣
Happy-melek1997 sacmalamakizim bende 6+4üm sara göre yarın tekrar kontrolüm var bakalım bebeği görebilecekmiyim aşırı bulantı halsizlik tiksinme var ama prilam başladım o iyi geldi baya halsizlik çok var sürekli uyuyorum 🥰
sacmalamakizim Happy-melek1997 İnşallah görürsün canım ben sata göre 8 haftalığım, 7+5 iken gittim tam 7 haftalık çikti ultrasonda bebiş de kalp atışı da duyuldu. 😊
sacmalamakizim bhtrolcay Ben genelde ekmek arası veya tost yiyorum ya, pilavdan tiksindim resmen normal yemek yiyesim gelmiyor, hatta çikolatayı çok seven birisiyim şuan hiç yiyesim yok. 🤣