Gamzeeadnx canım devlet hastanesine mi gidiyorsun özel mi. Ben bugün şehir hastanesine gittim doğru düzgün bakmadı bile 7 haftalık yani. Kese var bebeği tam göremedim 10 gün sonra dedi çok moralim bozuldu strese girdim. Daha da etkilendim yani açıkçası. Sonra özele gittik eşim istedi. Direk karından baktı ve kalp atışı var işte burda dedi ve dinletti. Bu gibi farkları evet her zaman biliyordum ama bugünü unutamam heralde. Çünkü aynı gin gittim. Farklı bi gün değil veya beklemedim 1 hafta. Sende devlet Hastanesi’ne gittiysen özele gidebilirsin birde cihazların farkları oluyor mutlaka. Tabi senin ilerlemiş devlet doktorları da görür belkide. Sakın strese girme ben bütün günümü zehir ettim kendime bugün. Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin🩷