Selam hanımlar nasılsınız iyimisiniz, nasıl geçiyor hamilelik kaçıncı gebeliğiniz? Benim ikinci gebeliğim tam 8 haftalık hamileyim, günlerim iyi geçiyor ağrım ilk gebeliğe göre, biraz fazlaca oluyor sanki. 🤭 Akşamları yemek yiyemiyorum canım yemek istemiyor, tuzlu domates yiyorum anca kızımda da tuzlu salatalık yerdim. 🤣 Sizler kaç haftalıksınız bakalım? Hiç aşeriyormusunuz?