Asyayanc_18 SecilM henüz gitmedim canım yarın inşAllah gideceğim . Adetli değildim gittiğimde 1 hafta vardı test yaptı
SecilM Tubasim teşekkür ederim. Peki progesteron testi 20-24.günler arasında mı yaptırılıyor? Ben ona göre bir hastnede yaptırıp, sonucumu bir prof. Göstermeyi düşünüyorum da
Tubasim SecilM rica ederim canım. Progesteron testini adetinin 21.günü gidip yaptırabilirsin prolaktin ve tsh ‘ye de baktır. Benim adetlerim 49-42-38 şeklinde uzun döngü halinde olmaya başladığı için bana 25.gun yaptır dedi
SecilM Tubasim benim 21.gün cumartesiye denk geldiği için 20.gün yani cuma yaptırırım artık mecbur. Allah bu yolda hepimizin yüzünü güldürsün. Çok zor ve meşakkatli bir süreç
Tubasim SecilM amin canım öyle gerçekten çok zor bi yol çok zor bir imtihan, sonuçları haberleşelim yazarım ben size burdan, benim tahliller haftaya persembeye denk geliyor
Asiveela Postu görünce üşenmedim baktım 8,47 çıkmış haşimato hastasıyım normal yollarla olma ihtimali var ama yaşınızdan dolayı yumurta sayınız az çok beklemeyin aşılama yapalım dedi eşime ve bana bir sürü Vitamin yazdı kullanmadık dört ay sonra hamileydim Rabbim tez zamanda size de nasip etsin inşallah benim değerim için normal demişti doktor yumurta sayım azdı sadece
Asyayanc_18 Asiveela Allah sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşAllah 🙏 inşAllah bende bugün öğrenip sonucu sizlere haber vericem 😘
Asyayanc_18 Kızlar doktor yumurtlamanda hiçbir sıkıntı Yok iyi dedi ben bugün folik asit aldım ne zaman ve kaç gün kullanmalıyım adet olmadım henüz
SecilM Asyayanc_18 hamilelikten önce 3 ay hamilelikte 3 ay kullanılıyor diye biliyorum. Ben bir ara kullanmıştm kendim almıştım eczaneden. Günde 1 tok içiyordum
Asyayanc_18 SecilM bence hastane kuzum hem yumurtalıklarına da baktırırsın daha iyi sonuç alırsın. Sağlık ocağında yapılır mı bilmiyorum
SecilM Asyayanc_18 devlet hastneleri dolu da burda mecburen sevmediğim bi hastneye sıra aldım hftaya cuma adetin 20.günü progesteron için. Sonuçla birlikte diğer adetimin 3.günü de bir prof.a gitmeyi düşünüyorum bakalım hayırlısı hepimiz için
Asyayanc_18 SecilM hakkında hayırlısı olsun canııım rabbim gönlündekini versin inşAllah 🤲🏻 Sabırla bekleyelim bakalım 😘
SecilM Tubasim aa o zaman iyi. Yada garanti olsun ben haftaiçi arayayım sağlık ocağını. Çünkü sıra aldığım hastane hiç hoş değil. Kadın doğum hastanesi ve tıklım tıklım dolu.
SecilM Asyayanc_18 hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin Rabbim. Güzel haberlerde buluşalım inşallah 😊
Tubasim SecilM benim progesteron sonucu çıktı. Sonuç 0,47 yani yumurtlama YÖK. Doktora gideceğim yarın tedaviye başlayacak. Diğer sonuçlar normal çıktı
semrasemra Tubasim benm reglim gecikmede 5. Günüm hala regl olmadım Bugn sabah kan tahlili verdim progesteron değerim 2.03 çıktı. Bu testi adetin 21. Günümüyapmak lazım? Benim 35. Gün bu değerde çıktı.
SecilM Tubasim inşallah iyi bir doktor bulup başlarsın tedaviye canım. Güzel haberle de taçlanır. ben de yarın gidicem ama doktor devlet hastanesinde. Suratsız olabilir çünkü çok kalabalık bir kadın doğum hastanesi. Ordan sıra bulabildim mecbur. Ben direkt progesteron testi istiyorum mı diyim? Sen ne demiştin.