semrasemra Tubasim benm reglim gecikmede 5. Günüm hala regl olmadım Bugn sabah kan tahlili verdim progesteron değerim 2.03 çıktı. Bu testi adetin 21. Günümüyapmak lazım? Benim 35. Gün bu değerde çıktı.
Tubasim semrasemra 25.gün yapıldı benimki. Kaç güne bir adet oluyorsunuz benim adet döngüm uzadığı için 25.gün yapıldı.
SecilM Tubasim inşallah iyi bir doktor bulup başlarsın tedaviye canım. Güzel haberle de taçlanır. ben de yarın gidicem ama doktor devlet hastanesinde. Suratsız olabilir çünkü çok kalabalık bir kadın doğum hastanesi. Ordan sıra bulabildim mecbur. Ben direkt progesteron testi istiyorum mı diyim? Sen ne demiştin.
Tubasim SecilM insallah canım, bi kağıda tsh, progesteron,prolaktin yaz doktorum bunları istedi de. haricinde başka kan tahlillerini de yaptırabilirsin rutin kan değerlerimi de istiyor de. Vitamin değerlerine de bakılsın yakın zamanda baktırmadıysan
SecilM Tubasim ben doktor değil miyim derse 😊 çünkü belli doktora gitmedim hiç. Bunu da rastgele buldum. Gıcık da bi hastane olduğu için başka doktor istediyse ona git diyiverir kalırım 😊
SecilM Tubasim benim progesteron 7.60 çıkmış. Adetimim 20.güniydü bugün. Acaba ptesi tekrar kan versem mi. 10.un üzerinde olması gerekiyormuş galiba. Erken mi verdim ki.
Koku SecilM sanmıyorum ama. Hangi şehirde yaşıyorsun canım benim doktorum çok iyi biri eğer istanbuldaysan tavsiye ederim Meral Arısal
SecilM Koku ankaradayım. Bir profa gitmeyi düşünüyorum adet olunca. Ama öncesinde progesteron tahlili hiç yaptırmadığım için onu yaptırayım dedim. Doktora böyle söylersem şu tahlilleri istiyorum diye bna çok bilmiş falan derse kötü olurum 😊
Koku SecilM bi bak istersen https://instagram.com/muratsonmezer?utm_source=ig_profile_share&igshid=1lxhnanjtzrsk
Koku Ankara’da benim kuzenlerimin doktoru var ikisinin de rahminde çok sayıda kist vardı ikisi de tüp bebek yaptırdı ve ilk seferde oldu. İstersen doktorun adını öğrenebilirim
SecilM Koku baktım da sanırım hrs hastnesiyle çalışıyor doktor. Muayeneleri de muayenehanesi nde oluyor sanırım. Biraz beni aşar gibi. Keşke ankara tıpta da muayene ediyor olsaydı. Orda 122 tl prof muayeneleri. Tahliller de devlet olduğu için ücretsiz oluyor
SecilM Koku sağol düşündüğün için canım ama öyle bir talepte bulunamam. Naşka bir profa gitmeyi düşünüyorum 😊
Asyayanc_18 SecilM bende 23.gün yaptırdım canım 8.5 çıkmıştı. Bana gayet iyi dedi seninde iyi incir kürü+ folikasit içiyorum umarım bu ay istediğimiz sonuca ulaşırız 🤲🏻
Tubasim SecilM bence doktorun kan verdiği zamana göre onun düşük ya da normal olduğunu söyler. Hakkımızda hayırlısı olsun, yeter ki çaresi olsun derdimizin 🤲 birazdan randevum var benim de
SecilM Asyayanc_18 aa ben kötü diye düşündüm. Prolaktinim sınırda çıktı. Bir ara düşmüştü ne güzel. Tsh de ilaç kullanmama rağmen rağmen 3.5 . Serbet t3üm de sınırın biraz altı 😔
SecilM Tubasim aynı doktora gitmiycem ben. İnternetten indirdim sonucumu. Başka doktora göstericem bakalım artık rahim filmi falan çekerler belki Dediğin gibi Allah çaresiz dert vermesin. Geç olsum güç olmasın. Demek ki daha vakti var