Nergislyssa Sarina98 amin kuzum çarşamba günü tekrar gitcem daha kanalda değilmiş çarşamba 40 haftalık olcak karar verilecek 41 e kadar bekleyip beklemeyeceği
Dilaraogzhn Nergislyssa 37+0 biraz zorlanmaya başladım hareket etmek ayakta durmak gibi. Nasıl geçecek son 3 hafta
elifdiyorkii Nergislyssa 32+2 kontrolden çıktık doğum pozisyonunu almış dönmüş baş geliş bunu duyduğuma göre artık kıyafetlerini yıkayıp çantamızı hazırlamaya başlasam iyi olur🤣
Nergislyssa elifdiyorkii ay evet evet benimki de baş aşağı ama sancıları çok hissetmediğim için inmiyor kanala 😂
Serendipity16 Nergislyssa ay maşallah canım senin doğum hala olmadı mı 🫣 ben doğurdum çok şükür darısı başına
Nergislyssa Serendipity16 🥺🥹🥹 dua et kuzum çarşamba günü 40 olcak daha gelen giden yok , sende sağlıcakla mutlulukla huzurla büyüt küçük meleğini 🌸
Fatmac 6hilal_akin1 hiç tedirgin olmayın yaklaşık iki saat önce baktırdım girmeden önce stresten 15 9 tansiyonum çıktı. Hiç de korkulduğu gibi değil minik bir acı hissediyorsunuz evet ama kendinizi rahat bıraktığınızda daha kolay 3 Sn sürüyor zaten siz onu anlayana kadar bitmiş oluyor
Fatmac Dilaraogzhn bende normal doğum düşünüyorum fakat tansiyonum her muayene de yüksek çıkıyor eğer yüksek devam ederse doktor sezeryan günü vereceğini söyledi
DuyguOzlem 23.haftamdayim erkek bebiş 700 gram olmuş doktorum kilosu biraz geriden geliyor dedi. Sanırım yediklerim bana yarıyor şimdiye kadar 10 kilo aldım. Sizce doğuma kadar oğluşum kaç kiloya kadar çıkar 2 kg olur mu ki ??
Nergislyssa DuyguOzlem kuzum alır ama avakado muz ve süt bide ceviz muhakkak benim bebişim öylemkilo aldı
sirin_yalcin Nergislyssa 36. Haftadayız iki gün sonra kontrolüm var nst ye bağlanıcam tekrar ona göre doğum çizelgesi sunacakmış doktor 🥰
boraninannesi_ Nergislyssa evettt yüzü hariç her şeyini gördük yüzünü kapattı göstermediiii😂😂 her şeyimi yolunda çok şükür
Selma2412- Nergislyssa canım benim gittim boş döndüm ya 🥺 doktorum poliklinikte yoktu çarşamba gelecekmiş triyajdan sıra aldım öğleden sonraya verdiler bide stajyer doktor muayene ediyor hiç bilgi vermiyor zaten oturup beklerken fenalaşıyorum diye hiç durmadım eve geldim 🥺
Fatmac Nergislyssa çok şükür her şey yolunda çatı muayenesi yaptı normal doğuma uygun fakat bebiş biraz iri kafası büyük dedi gelmezse zorlamam dedi bir de tansiyonum yüksek çıkıyor tansiyon yüksek devam ederse sezeryan günü verecek
B1cnm Nergislyssa bugün gittim sıra vermediler durumumu belirtim kimseyle muhattap olmak istemediler sonra özelde ki doktoruma gittim bunlarıj yapıcakları işe diye 😁 hani benim durumum oldu gittim özel de paran varsa sana bakıyor ya bu insanlar ne yapıcak durumu olan var olmuyan var randevu yok zaten bulamıyorsun sıra da vermiyorlar doğru düzgün sağlık sistemini de hiç iyi görmüyorum ilerisi için neler olucak
Nergislyssa Fatmac bence fifty fifty kuzum yarı yarıya duyduklarım bende leke bile gelmedi bence o rahmin uzunluğuna pelvik kaşlarına felan bağlı