B1cnm Nergislyssa inşallah sıra alabilirim iptal etmişlerdi randevümü 15 gün içindede vermiyorlar bana çatı ya 😢😓
Fatmac Yamantosunannesi çatı muayenesi doğumu tetikliyor mu dersiniz 🥹 bugün büyük bir ihtimal yapacak doktorum. Ama daha geç haftalarda yaptırmak istiyorum
Nergislyssa Fatmac bence fifty fifty kuzum yarı yarıya duyduklarım bende leke bile gelmedi bence o rahmin uzunluğuna pelvik kaşlarına felan bağlı
Yamantosunannesi Fatmac mesajınızı geç gördüm doktor randevusu derken☺️ bence evet tetikliyor hiçbir şeyim yoktu doktora gidene kadar bi geldim sancım başladı suyum geldi
Bus0672 Nergislyssa 37+2 bugün 14:30 kontrolüm var muhtemelen artık doktor sezeryan için gün verir diye düşünüyorum hala gün vermedi 😳
Goksunn Kızlaaar günaydıın 💐☺️ bşy sorcam şimdi normalde 29+3 teyim, ama ultrasona göre 30+6 dayım hangisini baz almam gerekiyo, genelde 38 den sonra bekleyin derler doğum için şimdi ben hangisi 38 olduktan sonra bekleyim 😂
Nergislyssa Goksunn aşkm sen kendininkini baz alcaksın doktorun eğer haftasının önde gitmesi durmazsa konu hakkımda seninle konuşacaktır
Gebebiri333 Goksunn ben de bunu sordum doktoruma. Gelişimi başından beri önde gittiği için önde olanı baz alicaz dedi.
6hilal_akin1 Nergislyssa 34+5 tr randevum var.Devlette kaçıncı haftada çatı muayenesi yapıyorlar?Ve kontroller ne zaman 1 haftaya düşüyor
Nergislyssa 6hilal_akin1 aşkm çatı muayenesi 37-38 de yapıyolar ama bebek kanala girmediyse çok önce yapmıyolar ,
perihankrkya Nergislyssa perşembe günü gideceğiz bizde cok heyecanliyim 🥰ikinci gebeliğim kavuşmak icin sabirsizlaniyorum daha 18+2yiz😂
Selbi777 Nergislyssa Yarin öğlen , kanala inmiş mi diye bakacağız.Kuzum senin karnın hiç sertleşti mi böyle patlayacakmış gibi?
Nergislyssa Selbi777 evet kuzum son 2 gündür öyle bende bugün gittiğimde kanala inmeye başlamış yeni rahim uzunluğun fazla olduğu için dedi doktor
Fatmac 6hilal_akin1 hiç tedirgin olmayın yaklaşık iki saat önce baktırdım girmeden önce stresten 15 9 tansiyonum çıktı. Hiç de korkulduğu gibi değil minik bir acı hissediyorsunuz evet ama kendinizi rahat bıraktığınızda daha kolay 3 Sn sürüyor zaten siz onu anlayana kadar bitmiş oluyor
Yenianne32 Nergislyssa Sizinle aynıyız 1 gün fark var bende 39 +6. Ne sancı ne kasılma hiçbişey yok sadece dünden berim belim ağrıyor. Yürüyüş yapmıştım ona bağlıyorum biraz onu da. Yarın kontrolümüz var.