Nergislyssa bugün gittim sıra vermediler durumumu belirtim kimseyle muhattap olmak istemediler sonra özelde ki doktoruma gittim bunlarıj yapıcakları işe diye 😁 hani benim durumum oldu gittim özel de paran varsa sana bakıyor ya bu insanlar ne yapıcak durumu olan var olmuyan var randevu yok zaten bulamıyorsun sıra da vermiyorlar doğru düzgün sağlık sistemini de hiç iyi görmüyorum ilerisi için neler olucak