sarikiz1 _ceylannnnyf ayy resmen 8 aydır almadığım kiloyu bu iki haftada alıyorum gece yemeleri beni bitirecek bende meyveye sardım 😅
susaMom_ sarikiz1 Başla belin cikiyor gibi oluyor çünkü oturarak ütü yapmaya çalıştım canım çıktı resmen ayakta çok durunca da yoruluyorum 😅
Arascancan sarikiz1 Mide yanması zaten beni bitiriyo çok kötü birşey 35 hafta 3 gunlugum son zamanlar geçmek bilmiyor idrar yollarimda enfeksiyonum var çok doktor kan habı vitamin habı magnezyum antibiyotik verdi kontrole gidene kadar inşallah düzelmiş olur
susaMom_ sarikiz1 Ütü yapmayi hiç sevmiyorum genelde de giyilecegi zaman ütü yapıyorum 😅 kurutma makinesi aldık ütü programlı aldık t-shirt falan güzel utuleniyor onda
sarikiz1 susaMom_ aa o nasıl oluyor benimde var kurutma makinem ama anca az koyarsam bide hemen biter bitmez katlarsam ütüden kurtuluyorum yinede içime sinmiyor bazen 😅
Bernalts Kızlar ben de 34 +2 yim bir şey sormak istiyorum, son 3 gündür günde birkaç sefer vajinamda baskı hissediyorum sanki kafasını sokmaya çalışıyor gibi. Ne demek oluyor acaba
susaMom_ sarikiz1 Valla canım ütü programlı olması gerekiyormuş sanırım diğer türlü olmuyor ama en iyisi biter bitmez katlamak 😅
Aerithma sarikiz1 bende aynı durumdayım. Midem beni mahvediyor bu aralar ve sürekli karbonhidratlı şeyler istiyorum. 35. Haftamdayım bende haziran başında bütün hazırlıkları bitirmiş olurum diyorum inşallah.
Cankuss35 sarikiz1 35+3 olduk 🩷 etli butlu mutlu olarak yola devam ediyoruz 😂😂artık hareket etmek yürümek daha zor tabiki bakalım ne zaman gelcek minişkolar
sarikiz1 Cankuss35 bende 7 aydır almadığım kiloyu bu ara alacağım gibi resmen hiç üşenmeden kalktım pide yaptım popaça tatlılar havada uçuşuyor 😅
Ahsennesli sarikiz1 mide yanması beni o kadar zorluyor ki. Birşey yiyemiyorum su bile içemez oldum. Uyku zaten yok geceleri.35+3 bakalım ne zaman gelecek bebişler
Gzmemn Olduk bizde aşırı hareketli oğlum bu sıralar doktor 34de gel dedi ama bir an önce gitmek istiyorum🧸
sarikiz1 Gzmemn bende haziran 3 nde gidicem bakalım 2. Hamileliğim benim ama yinede ilki kadar heyecanlıyız.😍🥹