sarikiz1 sezeryan doğum yaptım ikisinde de ilkine göre ikinci benim için çok zor geçti ikinci zor gectigi için üçüncüyü düşünmek istemiyorum korkulu rüyam olmuş artık doğum nasıl olacak ne yapacam hiç bir fikrim yok keşke ilk doğumum kadar kolay olsaydı