Kbra-pyrz Papatyamm63 Evet cnm dediğim ya benim kesem yuvarlak olduğu halde erkekti kese teorisine bende inanmıyorum açıkçası ama nub teorisi gerçekten çoğunlukla çıkıyor gibi ona bi tık inanıyorum 😄 çünkü doktorlar da nub teorisine göre yorum yapıyor çoğu
Anne1996 Kbra-pyrz deneyimli anneler bi bakabilirmisiniz 16 haftalik hamileyim doktorum 100 de 100 erkek dedi pipi ye benziyo 😁yanilma payi olabilirmi bu haftalarda
Sermec27 Mervekorkmzz ben anlamıyorum kese şeklinden hem o teori doğru değil ilk oğlumda kese fasulye şeklindeydi ikinci ve üçüncü oğlumda yuvarlaktı
Mem Ebiss ay yedim ama hiç etkisi olmadı bizim ki kordonu iki bacağının arasına aldığı için elimiz boş döndük 🥹
busskrmn Ebiss ya ultrasona girmeden ne kadar önce yemek lazım ben 15 dk once yedim ilk girdigimde hareketliydi sonra uyudu uyandıramadık 5 dk once falan mı yemek lazımdı acaba
zlm-as Sermec27 peki 3 ü de aynı yerdemiydi , benim 2. gebeligim kızım soldaydı şuan bu bebegimde solda kesemde yuvarlak,kızımda nasıldı hatırlamıyorum
Missgod Pembe4242 ewet bebişim hep öyle hiç yüz üstü görmedim😁bide cinsiyeti netlestrsek tamam 👌 öncelik sağlıklı olsun yeter ama insan cinsiyeti de merak ediyor 🙈
Anne1996 kizlar 16 haftalik hamileyim doktorum 100 de 100 erkek dedi yanilma payi olabilirmi acaba pipi gibi gozukuyor 😄
Kbra-pyrz Anne1996 bence yanılma olmaz cnm pipi besbelli 😃 erkekler zaten normalde erken belli oluyor 16.hafta ve kesin erkek demiş bence de kesin 😁
Senaaltndalll merhabalar şimdiye kadar erkek dendi şuan 18+3 bugün kiz dedi ama halen emin değildi detayli ultrasonda belli olur dedi sizce nedir bana kız gibi geldi
Anne1996 Senaaltndalll merhaba sizinde ilk erkek bebek soylediklerinde boylemiydi bacak arasi 16 haftalik hamileyim doktor erkek dedi
Anne1996 Sermec27 bakabilirmisiniz 16 haftalik gebelik doktor 100 de 100 erkek dedi yanilma payi olabilirmi