busecnyt0108 Maviss718  Bize de bakar mısınızzzz 😞
Papatyamm63 altunergelini iki oğlumda yuvarlak keseydi erkek oldu şimdide. Fasulye gibi kese hala orenmedim
Kbra-pyrz Papatyamm63 yuvarlak kese kız olur derler benim ilk bebeğim yuvarlaktı erkek oldu buda aynı yuvarlak ama daha belli cinsiyeti bakalım
Papatyamm63 Kbra-pyrz ya b n inanmıyorum neymiş kese yuvarlak olsa kız fasulye gibi olsa erkek bilmem kemik yapısı başı bunlar hepsi hurafe
Uzgnsrt Aysegll12 gösterdi mi ? Bacak açık olursa gösteriyormus bende yarın gideceğim çikolata falan yesem gösterir mi ?
Aysegll12 Uzgnsrt şuan sıra bekliyorum birazdan gireceğim bende merakla bekliyorum gösterecek mi diye🥰evet çikolata işe yarıyormuş bebek hareketleniyormuş💓
Kbra-pyrz Papatyamm63 Evet cnm dediğim ya benim kesem yuvarlak olduğu halde erkekti kese teorisine bende inanmıyorum açıkçası ama nub teorisi gerçekten çoğunlukla çıkıyor gibi ona bi tık inanıyorum 😄 çünkü doktorlar da nub teorisine göre yorum yapıyor çoğu