altunergelini Selammm 😍 kaçıncı gebelik olursa olsun hep bir heyecan oluyor ister istemez 😊 Gebelik kesesi yuvarlak veya fasulye gibi olunca bir cinsiyet tahmini yapılıyordu sizce bilen var mı bizimki yuvarlak 🥰🙈🙉🐣
Asmklc altunergelini ya bunlar hic tutmuyorr bana hep kiz deniyordu erkek ama bebisim💖 sağlikla gelsinler
eminedln-27 Sermec27 cinsiyet tahmini alabilir miyim? Biraz belli olmasını bekledim size göstermek için 8+4 teyiz.
Mem Ay bizde az önce doktordan geldik kendini göstermedi bebişimizi anlayan varsa bakabilir mi çok heyecanlıyız ilk çocuk
leyda00 Mem hiç anlamam ama 12. Haftada bizim de göstermedi 14 de gördük kizmiş🩷🩷 göstermedi deyince kız hissettm Allah gonlune göre versin🥰🥰
skulentizm Az önce biz de doktordan çıktık sadece çok hareketli erkek olabilir dedi göremedi cinsiyeti 13 haftalık tahminleri alabilirim 😂
Bsk_cb skulentizm kıza benziyor benimde aynıydı çok hareketli 13 haftada kız dedi 💙durusu da sizinle aynı bende kız
Missgod  Bu çocuguma bi kız bi erkek diyorlar artık 17.haftamdayım cinsiyeti bi netleştirmedik sizce be olabilir🥰🌸
Uzgnsrt Aysegll12 gösterdi mi ? Bacak açık olursa gösteriyormus bende yarın gideceğim çikolata falan yesem gösterir mi ?
ayselmom Kızlar bende bugün muayene gittim ama bebişimiz ne kadar ugraşsakta göstermedi cinsiyetini tahmin edebilecek birileri varımdır. 🫠
SrpYlmz altunergelini bilemiyorum o ne kadar doğru ama benim kese yuvarlakti ve kızım olucak inşallah 25+5 iz 🥰🫶🙏