Kkaraduman_ normal muayene için devlete gidiyorum. Çünkü özelller de sigortan olmadı mı ücretler aşırı pahalı. Ama Her kontrole özele para vermeye israfa gerek de yok, sonuçta aynı şeyi devlette yapıyor. İlgi alaka dersen tabi özel ilgileniyor sonuçta paranı veriyorsun. Ama aynısı ise devlette olmak daha mantıklı. Lakin nasip olursa hayırlısıyla doğumum özelde olucak.