Özele gidiyorum petenaloji için devlettw bugün yeşil alan açtırmak için gittim aman allahım çok pişmanım.Özelde bana %100 erkek dendi bgn devletteki doktor net görmedim ama %80 kız üç çizgi görüyorum dedi.Şimdi kime inanasın🤷♀️bide 17.haftamdayım suan aklım karıstı