Sermindrgt Kkaraduman_ selam canım. Ben ilk olarak devlete gittim kan testinden sonra ultrasonla bakabilmek için. Fakat doktor alttan bakmak isteyince, eşim ve ben erken olduğunu düşündük ve kabul etmedik. Birkaç gün sonra özele gittim ve çok memnun kaldım. Süreci özelden devam ediyorum şuan 10+4 haftalık hamileyim ve doğumu da özelde yapacağım❤️ Tabi herkesin tecrübesi ve düşüncesi farklıdır🪽❤️
EceQueen @Kkaraduman_ aslında ikisinde de memnun olunacak doktorlar olunmayacak doktorlar var. Sadece devlette ilgilenecek ve zaman ayıracak doktor bulma olasılığı daha az malesef. Devlette çok iyi ilgili bir doktor bulmama rağmen özele geçtim çünkü süre/sabır kısıtlı oluyor, doktor ne kadar iyi olsa da sıradaki hastayı da düşünerek geçiştiriyor genelde. Özelde uzun uzun konuşup inceliyoruz her şeyi.
Anneadayiii simsekannesi perinatoloji olduğu için kendi veriyor randevuyu iki haftada bir gidiyorum canım ayrıca randevu almıyorum
Hilalbaram simsekannesi devlet hastanesinin sayfasina doktorun olduğu cizelgeleri atıyorlar takip edin
Hamisanne3 Özele gidiyorum ve memnunum başlarda devlet hastanesine gittim kalbi atıyor kalkabilirsin gibi şeylerle karşı karşıya kaldım🙃
Ebrulib Kkaraduman_ iki çocuğumu özelde doğurdum ama 3. Yü devlette doğuracağım kontrollerede devlete gidiyorum.30 40 bin doğuma vermek her ay 1.500 tl muayene parası vermek istemedim açıkçası.Özel hastene bir tık daha iyi neden çünkü güzel ilgileniyorlar devlette çok kişi olduğu için doktor 5 dakika muayene edip yolluyor fark bu
Hilalbaram Kkaraduman_ ben devlete gidiyorum eşim orda tıbbi sekreterlik yapiyo ekstra ilgili oluyolar yani ama tabi 2-3 hafta sonra detaylı ultrasona özele gidicem doğumu da sezeryan istiyorum doktorum tamam derse devlette yaptircam ama kabul etmezse özele gidicem☺️😅
Mitan Kkaraduman_ valla özel hayat hayattır ama para yoksa devlet hastanesı de ıyı rabbım hepımıze sıfa versın 2 sı özelde oldu bu devlette olacak yenı açılan bir hastane kötü yorum daha duymadım son 10 gün trıpteyim
Pembe4242 Özele gidiyordum diger hamilelklerimde ikinci bebegimi özelde Bi doktor vardı kızıma saglıklı dedi ama 3 ay sonra kaybettim devlete gidiyorum artık
OguzMoms Kkaraduman_ İlk dogumumu özelde yapmistim şuan 2.ye hamileyim başından beri devlete gidiyorum şehir hastanesine ve canı gönülden söyleyebilirim ki çok daha memnunum şuan doktorumdan hastanenin temizliğinden herşeyden özele giderken nerdeyse her randevuda asla saatimde muayene olamıyordum her gittiğimde en az 20 dakika bekliyodum ama bunda randevu saatimden önce gidiyorum saatim gelmeden muayene oluyorum doktorumda o kadar kibar ki 9 ay boyunca hiç sesinin tonu bile değişmedi güler yüzlü nasip olursa 2 hafta sonrada doğumum var bence hastaneden çok doktor onemli
sirin_yalcin Kkaraduman_ Kkaraduman_ özele gidiyorum çok şükür doktorumdan da hastaneden de memnunum🥰
mutlubibekleyis özele gidiyorum, yaşadığım yer küçük bir ilçe olduğu için sadece 1 hastane var o da bu özel zaten, devlet uzak ve aracım yok diye gidememiştim, memnun muyum bilmiyorum daha iyi olabilirdi ama küçük yer ve tercih hakkım yok diye yorum yapamıyorum 🥲
nur0209 Kkaraduman_ Devletteki doktorumdan hiç memnun kalmamıştım. Küçük ilçe olunca tek doktor vardi ve haftanın belli günlerinde geliyordu. Özeldeki doktorumdaki ilgi, alaka beni daha çok memnun etmisti. Ultrason kalitesi de bir ayrıcalık tabi. Bide devlette eşleri odaya almıyorlar. Ben eşimin de ultrasonda bebegimizi gördüğümüz anlara şahit olmasını isterim☺️ O yüzden bence imkanı olan özele gitmeli.
1prensesannesi__ Kkaraduman_ doktor iyi randevu alması kolay hastane odalari tek kisilikse devlet onun disinda özel daha iyi
Missgod Miskinim ewet ama hastahane mi klinik mi deseniz ordaki doktora güvenirm çünkü cihazları daha iyiydi 🌸