Babymom07 Kkaraduman_ hem özele hem devlete gidiyorum özeli 1 ay bekleyemiyorum aralarda devlete gidiyorum ama devletteki ultrason cihazları ilgi alaka çok kötü gerçekten yoğunluktan kaynaklı olduğunu düşünüyorum 🙃
06Canan Kkaraduman_ ben devlete gidiyorum ilçemdeki hastaneye gidiyorum doğumumu şehir hastanesinde yapcam ilktede orda yapmıştım memnunum
Zynp12 Kkaraduman_ özele gidiyorum Dr dan çok memnunum her sorduğum soruya cevap buluyorum tek tek bilgilindiriliyorum.
Rara Kkaraduman_ ben de hem özele hem devlete gidiyorum, devlette perinatoloji takipliyim ama eşimi içeri almıyorlar onun da sürece dahil olması için aralarda özelde muayene de oluyoruz