Asi_07 tekrardan yaptım şimdi yaptım ilk idrarla adetime beş gün kala yaptığım testten daha silik çıktı bugün de adetime iki gün var daha çok belirgin olması gerekmez miydi ya da hiç gebe olmaysaydim bence silik de çıkmazdı flaş tutmadığım sürece göremiyorum