Hulo2105 Baharctn varsa eğer ikisinde de çıkar ama daha çok erken. Negatifi görüp üzülebilirsin o yüzden gecikmeyi bekle
Kb4576 Baharctn ben bir hafta kala yaptım negatif çıktı hep gecikmeden bir gün sonra yaptım pozitifi görmeye başladım sabah kan vericem
Lalemmm12 Baharctn benim 10 günüm vardı 🥹 silik çıkmıştı 6 7 günüm varken dayanamadım kan vermeye gittim sonra 574 çıkmıştı
Baharctn Hulo2105 https://mutluresim.com/images/2024/05/23/zYlpmF.jp yaptım pozitif çıktı bugün adetime beş gün var sonuç sizce doğru mu yoksa yanıltıyor mu
Hulo2105 Baharctn bende ilk test yaptığım zamanlar öyleydim 2-3 kere yaptım negatif çıkınca hevesim kaçmıştı.
Baharctn Kb4576 negatifi görüp üzülmektense gecikmeyi beklemek daha iyi olur aşırı stres yapıyorum sonra
Baharctn Lalemmm12 ya gerçekten mi yapsammi acaba benim de bugün de bitti sayılır altı gün var yapsam çıkar mı
Baharctn Lalemmm12 ben yumurta çatlatma iğnesi kullandım on iki geçti iğnenin üstünde sizce yapmalı mıyım test aşırı Merak ediyorum
Baharctn Lalemmm12 adetime beş gün kala.yaptim poztifi çıktı flaş tutmadan görebiliyordum az önce de ilk idrarla yaptım adetime iki gün var çok silik çıktı flaş tutmadan göremiyorum sizce neden böyle oldu
Lalemmm12 Baharctn belki cıkar ❤️ ama çıkmazsa uzulmiceksin ben bunları bile bile hep test yapıyordum evet içim yanıyordu ama isyan etmiyordum sonra işte böyle sürpriz şekilde kaldım
Baharctn Lalemmm12 bakarmsniz lutfem reglime beş gün kala yaptım bugün pozitif çıktı sizce doğru mudur
0znur Baharctn kanda çıkabilir, ama çubukta çıkmayabilir henüz. 6 gün kala yaptığımda negatif 4 gün kala yaptığımda negatif 3 gün kala yaptığımda silik pozitif görmüştüm
Baharctn 0znur bakarmsniz lütfen yumurta çatlatma iğnesi üstünden on iki gün geçti bugün reglima beş gün var test yaptım pozitif çıktı sizce doğru mudur