Baharctn Hulo2105 adetime beş gün kala yaptım flaş tutmadan görebiliyordum poztifi bugün ilk idrarla yaptım flaş ntutmadan goremiyorum sizce doğru mu adetime bugn iki gün var yanılıyor olabilir miyim
Baharctn 0znur adetime beş gün kala yapmıştım testi pozitif çıktı bugün adetime iki gün var ve çok silik çıktı ilk yaptığım testten daha da silik flaş tutmadan göremiyorum sizce yanılttı mi beni
Baharctn kubrayurek bende adetime beş gün kala yaptım pozitif gördüm bugün adetime iki gün var ve pozitif çıktı ama flaşla.bakmadan göremiyorum sizce neden böyle.oldu yanılıyor olabilir miyim
Baharctn Mommya evet dimi yumurtalık çatlatma iğnesi kullandım on beşinci günüm Saba ilk idrarla yaptım adetime iki gün var bence çok silik ama var
Lalemmm12 Baharctn benim de öyleydi canım önce çok gösterdi sonra hayalet oldu ama kan verdiğim de gayet yüksek sonuç almıştım testten teste değişiyor tabiki tam anlamanın yolu kan vermekte