2inciAnnesi patolojiden sonra al bebeğini canım. Başın sağolsun. Bende eylül ayında 19 haftalık kızımı kaybettim patolojide hiç bir sorun çıkmadı o gün alıp defin etti eşimle babam. Yer göstermesi yapıyorlar sana merak etme ücretsiz olarak istanbulda isen bu böyle. İnşallah yavrun sana cennette şefaatçi olucak ve sen gelmeden cennete girmeyecek. Ve ne mutlu ki cennette de bir bebeğin olacak seni çok iyi anlıyorum canım tekrar başın sağolsun. İmtihan olduğunu unutma kolay olsun imtihnın inşallah Allah sana yine çiçek bahçeler nasip edicek inan ben kaybımdan sonra 2.5 ay sonra hamile kaldım inan herşey daha iyi olucak ilk günler zor biliyorum ama acını yaşa içine sakın atma gerekirse psikolojik destek de al ben öyle yapmıştım. Allah inşirah ferahlığı versin sana canım💐