2inciAnnesi Rabbim kalbinize ferahlık versin, sabırlar diliyorum😪 neden olduğunu anlamak, bi sonraki gebelikte önlem almak adına patolojik incelenmesi iyi bir durum ama sonra size teslim edecekler mi bebeğinizi. Hani teslim edeceklerse sonrasında ismini koyup defnedebilirsiniz.