Öyle herşeye karışan eşim yok doğrusu büyük Alışverişi annemle yapmıştık pek yorum yapma fırsatı olmadı iyi ki olmamış ekstra ben çok kitap alırım ona da alıştı artık🫣😅 geçen gün toz leke çıkarıcı , bebek pamuğu ve pamuk için kutu aldım. Neden bizim kullandığımız leke çıkarıcı olmuyormuş, İlla pamuk mu kullanmalıymış ıslak mendil neden almışız . En önemlisi o kutuya cidden 90 tl mi verdik dedi 😂 yani erkeklerin geneli bu şekilde bence.