metemom_ dün araba ve beşik baktık her şeye yorum yapiyo dio görünüşe bakma kulanmaya bak haklı kulanim daha önemli ama para veriyoruz hem kullanımı hem görseli güzel iyi olmalı anlatıyo anlatiyo diorum yani onumu alayım dio ben bilmem sen kulanacan içine sinsin. Tamam diorum yine ama bak bu böyle böyle dio tamam ozaman o olsun diorum dio yok ben dedim die fikrini değiştirme 🤣🤣🤣 bı araba bı beşik 2saat inceledik her birini zar zor beğendik e bebekte kapalı kutu su yok dedi ebebek sitemizden söyleyin dedi e bebek sitesinden istetik inşallah sağlam gelir