Duygu_52 ben de dış gebelik geçirdim eğer böyle bı durum olusursa canını hıc sıkma veren Allah alan Allah. Dıs gebelık rıskın artmıs oluyor eger oyle olur ise. Cunku tupe yerlesıyor ve bıdahakıne yıne orayı rahım sanabılıyor. Beta yavas artar ve doktor tupte gorur vajınal muayenede. Ben kurtaj olmadım cok sukur hemen basında anladı doktor benımkı ıgneyle dusurduler. Ve 3 aylık korunma verdi. Duruma ve ıgnenın durumuna gore 6 ay da verebılır. Korkma oyle oldu dıye olmaz dıye bısey yok. Allahın vergisi bu.