Duygu_52 ben geçirdim betam bir düştü bir yükseldi sonra kontrole gitmiştim doktor bir kaç gün daha bekleyelim dedi o gün eve geldim kanama ve sancilandim ama nasıl bir sancı canımı aldı resmen acil ambulansla hastaneye kaldırıldım ogun acil ameliyata alındım bilinmediği için beni zehirlemesine az kalmıştı sonra ameliyat oldum karnımdan 3 yer deldiler sağ yumurtalık alindi ameliyattan 6 ay sonra hamile kaldım şimdi çok şükür 14+1 haftalık hamileyim çok dikkat ed kendine cnm sürekli kontrole git gerekirse başka doktora git ihmal etme