Banada doktor önce küçük bir kese var
dedi. 2 gün sonra kese kontrolüne gittim betam 2884 iken doktor ben yanlış görmüşüm gördüğüm kese değilmiş büyük ihtimalle dış gebelik dedi. ertesi gün hemen özel hastaneye gittim keseyi gördük şimdi 8 haftalığız. Belki cihazın kalitesinden yada doktorun tecrübesinden dikkatsizliğinden kaynaklı hata olmuş olabilir