VREE tugcesakzci ama lütfen herkesin de yorumuna atlamayın ya sana yapılmış bir yorum değil hanfendi ben burda fikrimi söyledim herkes gibi senin sürecin güzel kolay geçti diye de herkesin öyle olacak diye birsey yok doğum o an zor olabilir bebek geldiği an rahatlama geliyor dogumdan sonra da rahat geçiriyorsun sezeryen gibi degil
tugcesakzci VREE herkesin öyle olacak değil deyip hala kötülemeye devam ediyorsunuz. Hanımefendi normal doğumu da iyi atlatmayabilir ama bunu burda gelip yazmıyoruz. Ama neden çünkü gebe. Bayılıyorsunuz kendiniz kötü geçirdiniz diye insanları korkutmaya. Ne yapacak mesela mecburi istikameti sezaryen olursa? Ay hiç mi vebal alıyorum korkutuyorum karşımdaki gebe biraz saygılı olayım diye düşünmüyorsunuz gerçekten? Bu kadar düşüncesiz olamazsınız ya siz de doğum yaptınız. Ben size gelip aman şöyle ağrıyacak aman böyle yatacaksın hiç kalkamayacaksın desem benim elime ne geçecek sizin canınızı sıkmaktan başka? Yorumlara atlamayın diyorsunuz bir de siz böyle yorumlar yaparsanız atlarız tabii ki. Ayriyeten farklı yorumlar atılmasını kaldıramıyorsanız silin uygulamayı. İstediğime istediğim şekilde yorum atarım. Bunu siz belirlemiyorsunuz maalesef.
Sibel-91 Esule korkutmak istemem sizi,ben aynini yasadim normal agrisini sonuna kadar yasadim hissettim,son anda sezaryene alindim oda benim israrim uzerine,suan ikinciye hamileyim ve sezaryen olucam tekrar ☺️
Siyahgul Esule benimde öyle bir durum var beklesek ztn 4000 bulur 36 girdim doktor normal mi sezeryan mi demedi normalden korkuyorum ben
cihangirgozde doktor bana sezeryan dedi sancım başlayınca normali denemek istedim hayatımın en zor anlarıydı yalvararak sezaryana girdim. önemli olan bebeğin sağlığı dr yapamazsın dediyse hiç diretmemeni öneririm
VREE tugcesakzci hanfendi bana yorum yapmayın her yoruma da atlamayın sanane benim yorumumdan kimseye de korkutmak amaçlı yorum yapmadım fikrimi söyledim siz orda farklı amaçla okuduysanız yorumu bilemem
zamloss123 babygst evet canım burdan herkes bi sorun kaldığını yazmışlardı. Sezeryan da bi şekilde geçip gidiyor
tugcesakzci VREE gayette korkutuyorsunuz. Düşüncesizsiniz. Empati yapıp farkına varın biraz kendinizin. Siz de doğum yaptınız. İşinize gelip cevap veremeyince hemen bana yorum yapmayıne. Buyrun silin o zaman uygulamayı her gördüğümde yorum yapacağım sizi.
VREE tugcesakzci sen kimsin de bana düşüncesiz diyorsun beni ne kadr tanıyorsun? Terbiyesizlik yapma! Hadi işinee her b*k atlayıp yorum yapan sizsiniz sana mı sorup uygulamayı silecem.
ayanarta1 tugcesakzci yine herşeye karışan insanlara üstten üsten yorumlar yazan kimin ne yaşadığıni bilmeden kendi kocasıyla kıyas eden hanımefendi 😊 sizi gördüğüm her yerde sizden uzak duruyordum çünkü siz anlaşması imkansız kendi doğrularını tek doğru sayan bir insansiniz ve direk pat küt yorum yazıyorsunuz. Ama bugün ki anlamadan dinlemeden aşağılayan yorumunuzdan sonra.bende sizin bu hanımefendiye dediğiniz gibi her gördüğüm yerde yorum yapıp yanlış tavırlarınızi dile getireceğim kendiniz her dili üslubu kullanıyorsunuz ama başkasına gelince hemen yönetime şikayet vay akıllı seni 😂😂😂😂 Haydi selametle
tugcesakzci VREE pardon hakaret? Bu ne üslup? Düzgün konuş. Ne diye kendini bozuyorsun hemen? Kötü deneyimini paylaşıp insanları korkutma demek suç mu? Seviye yerlerde…
VREE ayanarta1👏🏻👏🏻👏🏻 aynen öyle engelleme tuşu yok heralde bu hanfendiyi engelleyim karşıma çıkmasın birdaha bu kadr sorunun derdin içinde birde böyle insanlarla uğraşıyoruz.
VREE tugcesakzci tugcesakzci asıl sizin seviye yerlerde kime ne yorum yaptığınız ortada herkesin yorumuna atlayıp kendinizi birsey zannediyorsunuz birdaha yorum yapma hadi uğraşamam senle mi dadasacam hanfendi isin gücün yok diye insanları saçma sapan yorumlarinla meşgul etme.
ayanarta1 VREE arkadaş doğum yaptı aylar oldu hala burada neden çünkü herşeye atlayıp bilgiç yorumlar yapmak hoşuna gidiyor hanımın
ayanarta1 VREE malesef öyle burada çok saygısız önyargılı küstah insanlar var ben ilk platforma katıldığımda çok denk geldim asla empati yapmıyorlar ne demek istemiş belki bilerek dememiş diye düşünen yok herkes kendini göstermenij derdinde ben bir kaç tane kişiyi resmen beynime kazıdım görünce yorum bile yapmıyorm kaçıyorm resmen bu kadar derdinde bu kadar acımasız insanında olduğu devre denk gelmişiz ne yazık ki bencillik çok arttı. Ne kadar kaçsamda arkadaş gelip bulaştı bende ardından ona bulaştım.yok sustukça bişey sanıyorlar kendilerini ne yazık ki kadının düşmanı yine düşman bir kez daha görmüş olduk
Esrackc Esule hayıırr ne keserken ne dikerken hissetmiyorsunuz bişey. Hatta bebek çıktığı anda yaşadığınız o rahatlamayı size anlatamammm