Esule canım hangi doktoruna daha çok güveniyorsun bence önemli olan bu … evet senin hangi doğumu tercih etmek istediğinde önemli ama benim 2 gün sonra 40. Haftam oluyor ve doktorum suyum azaldığı için bebeği tehlikeye atamam normal gelmezse o tarihe kadar sezeryana alırım dedi ve illa normal olsun diye bi diretme yapmıyorum önemli olan bebeğin ve senin sağlığı 😊 sağlıkla hayırlısı ile kucağımıza alalım inşallah gerisi geçiyor 🤲🏻