Herkesin görüşü ve tecrübesi mutlaka farklı olacaktır. Benim tavsiyem ise eğer normal doğum şansınız varsa bir deneyin. Hiç olmazsa bebeğinizin kendi istediği saati kendisinin seçmesine müsade etmiş olursunuz. İlk sezaryen olunca ikinci de sezaryen oluyor çoğunlukla , bunu da tecrübe edin. Sezaryeni ben pek tavsiye etmiyorum hatta keşke ilk doğumumu normal yapabilseydim diyorum ama tabii ki sezaryen bir çok durumda annenin ve bebeğinin hayatını kurtaran bir operasyon. O yüzden bence kendinize şans verin, bebeğinizin kendi biyolojik saatini bekleyin, o sancının güzelliğinin tadını alın sezaryen olacaksa zaten olacak yani onu değiştiremezsiniz, ama normal doğumu denemekten vazgeçmeyin🫶