Babymom07 ya ben ilk zamanlarda (18-19) topaklanmış şekilde hissediyordum bütün haliyle o kadar sanıyordum. Ama zamanla elleri ve ayaklarını ayırt etmeye başladım, ayrıca kafası ve sırfı (yada poposu😁) daha oval daha sert olduğu için sağ tarafta göğsümün altında hatta bazen böbreklerime doğru toplanınca anlıyorum, elleri ve ayakları arasındaki fark da şey ellerini pıtır pıtır hareket ettiriyor daha minik daha hassas ama ayaklarının (bacaklarının) hareketleri hem daha sert hem daha uzun sürüyo. İşte bazen sağ göğsümün altında kafasını sırtını toparlayınca sol kasığımda gümbür gümbür hareketler 😁 gerçi tam bacağını hareket ettirirken ultrasonda gördük, hissettiğim şeyin ne olduğunu anlamama o yardımcı oldu diyebilirim