Nergislyssa IS_Z benim doktorum istediğin pozisyonda yatabilirsin demişti , çünkü bebek rahatsız olduğunda zaten sana belli eder seni muhakkak kaldırır bi belirti gösterir demişti o kadar doğru ki 🪽🙏🏻