Tüm doktorlar, gebeler, orta doğu ve balkanlarda bile herkes gebelerin sol yana yatması gerektiğini söylüyor ama benim sevgili evladım sağ tarafta sürekli ve ben soluma yattığımda yattığımda geriliyor direniyor sanki asla sola yatamıyorum 😁 bu bebişten kaynaklı mı yoksa yaşayan var mı