Buseeeee66 bende de var çocukluğumdan beri düzenli muayne oldum doğum kontrol hapı kullandım 3 yıl boşu boşuna… sol yumurtalığımın üst kısmında yer alıyor 3,5 4,5 mm civarında genelde folik asit kullandım 3 ay ve sonradında hamile kaldımm ve bizim sülalenin kadınlarında bu polikistik over var hepsinde hepside çoluklu cocuklu bu olayı kafaya fazla takmayın strestende çocuk olmayabiliyormuş