29 yaşımdayım. 4 ay uğraştım hamile kalamadım . 5. Ayda kimyasal oldu. Öylelikle pcos olduğumu öğrendim. Pcos da varmış benim çocuğum olmayacak derken kimyasaldan sonra hiç regl olmadan hamile kaldım🙏 ben hiç bi tedavi falan olmadım pcos olduğumu da bilmiyordum zaten ama çok aşırı kilom yoktu ve ovülasyon testleriyle hep yumurtlamamı takip ettim . Zaten yumurtlamam geç oluyordu adet döngüm uzundu o yüzden yumurtlamamı çok takip ediyordum. Onun dışında bişey yapmadım